2012. május 2., szerda

Prológus

Itt is lenne a bevezető fejezet.Remélem tetszeni fog nektek.
Puxy: Bíía.


Ashley szemszög:


Ma reggel korán keltem mert behívott a munkába Mr.Stevenson.Azt mondta fontosat akar nekem mondani és hogy örülni fogok neki.Nagyon remélem hogy bejön az életembe valami öröm is mert abból mostanában valahogy nekem nem jut.8 óra nekem pedig 9-re be kell mennem de még mindig a szekrényem előtt állok.Jó dolog fotósnak lenni.Ha nem is a profik profija vagyok de élvezem és ez a lényeg.Nagyon jó fej főnököm van és egyfolytában dicsér de én nem hiszek neki.Végül felöltöztem és megreggeliztem.Bezártam az ajtót és rohantam is be a munkába.Az ajtóban találkoztam Melinda-val aki épp Stella-val beszélgetett.
-Sziasztok.- mondtam mire felém fordultak.Stella arcáról lefagyott a mosoly de Melinda ugyanúgy mosolygott.
-Szia csajszi mizujs?- kérdezte Melinda közben megölelt.
-Mennem kell mert hívott Mr.Stevenson puszi.- mondtam majd az igazgatói iroda felé szaladtam.Félénken be is kopogtam majd jött a válasz.
-Gyere be.- jött a hang amire autómatikusan benyitottam-Bent elég nagy volt a tömeg vagy 5 fiú állt bent és mind az 5-en rám néztek.
-Talán rosszkor jöttem?- kérdezte Mr.Stevenson-ra nézve.
-Nem gyere csak rád várunk.- mondta majd beljebb merészkedtem.Befelé jövet meg sem néztem a fiúk arcát de ahogy jöttem beljebb egyre jobban kezdtek ismerősek lenni.
-Ashley biztos ismered a srácokat ők a One Direction név szerint Harry,Liam,Louis,Zayn és Niall.- mondta mosolyogva mire én is elmosolyodtam-Már értem miért voltak ennyire ismerősek.
-Sziasztok Ashley vagyok.- mondtam mire mind az 5-en intéztek egy Szia-t felém.
-Gondolom felmerül benned miért hívtalak be.- mondta mosolyogva.
-Pontosan.- mondtam könnyedén majd még jobban elmosolyodott.
-Nos......- mondta jól elhúzva a szót.- Arra még várnod kell egy kicsit mivel várunk még 4 lányt.- mondta mire elröhögte magát és ahogy észrevettem hátul az 5 fiú is.
-Mindig ezt csinálod.- mondtam durcásan majd hallottam az ajtó felől jövő kopogásokat.
-Ahogy látod közeledsz hozzá.- mondta majd kinyitott az ajtót és Emily és Miriame lépett be rajta.
-Szia Stella.- mondták kedvesen.Mindig is bírtam őket úgy összevéve jóba voltunk de mégsem azok az elválaszthatatlan öröbarik.Én is mondtam nekik egy Sziasztok-ot és bejöttek.Amint beértek szinte majdnem elsikították magukat mikor meglátták a fiúkat de ahogy láttam rajtuk már megszokták.
-Már csak ketten hiányoznak.- mondta Jhon.- És vajon kik?- kérdezte unott képpel.
-Hát... gondolom Elizabeth és Jenna.- mondtam mivel ők egyfolytában mindenhonnan elkésnek.Ez egy kicsit sem lepett meg.Megint kopogtak és belépett Elizabeth és későtársa (így hívjuk őket) Jenna.Ők ügyet sem vetve a srácokra jöttek be gondolom nem nagyon rajongtak értük.
-Itt vagytok mindannyian tökéletes.Most egy nagyon drága munkát fogok nektek felajánlani.Amint látjátok 5 fiú van és ti lányok is öten vagytok ennek megvan az oka.Mivel nemsokára jön ki z új albumok egy párat szeretnének úgy kiadni hogy képekkel megkoronázva.De ehhez valakinek azokat el is kell készíteni.Nos beosztottam ki melyik fiút kapja.- mondta és kihúzott egy papírt a dossziéjából.- Elizabeth- Niall,Emily-Zayn,Jenna-Louis,Miriame-Harry és Ashley- Liam.Kinek nem tetszik?- kérdezte de mielőtt bárki mondhatott volna valamit megszólalt.- Mindenkinek szuper.Mindenki elmehet csak Ashley marad mert holnap ő kezd.- mondta majd mindenki ment a maga útjára.- Annyi lesz a feladatod hogy egy hónapig fotósorozatot készítesz Liam-ről.De ne csak olyanokat hogy beállítod a studióban és nyomod hanem az utcán sétaközben edzéskor mindig.Most egy darabig sokat lesztek együtt.De nyugi Liam Ley jó társaság.- mondta miközben odasúgott Liam-nek.- Holnap 10-kor kezdetek beszéljétek eg hol én mentem.Ja és Ley itt a kulcs add le Hazel-nek.- mondtam majd idedobta a kulcsot.
-Hol szeretnéd hogy kezdjük?- kérdeztem Liam-hez fordulva.
-Gyere el délre hozzánk itt a cím.- mondta majd nyomott egy papírt a kezembe.
-De... Jhon azt mondta hogy 10-kor kezdjünk.- mondtam csodálkozva majd elmosolyodott.
-Szerintem te is szeretnél már egy jót aludni.Ha észre veszi majd kiszedlek nyugi.-mondta mosolyogva.
-Rendben akkor holnap délben nálatok.- mondtam mosolyogva majd bólintott egyet mosolyogva és kiment.
Szereplők:


Ashley Savannah Trace

Liam Payne

Harry Styles

Louis Tomlinson

Zayn Malik

Niall Horan

Jhon Stevenson  
                                                         
Melinda Kreper

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése