2012. május 6., vasárnap

1.fejezetElső nap...

10-kor keltem.Igaza volt Liam-nek jó volt egy jót aludni.Épp mikor felkeltem a telefonom rezgésére lettem figyelmes.Gyorsan felkaptam és elolvastam az érkezett üzenetet.
Mona Trace:
Szijja Ley!Már régen találkoztunk szóval úgy döntöttem meglátogatlak.Csak én megyek nyugi Matt-ék nem érnek rá.
Puszi: Mona nénikéd!
Már csak ő hiányzott.Szeretem meg minden de rengeteget beszél és ez valljuk be már nagyon idegesítő.Felkeltem az ágyból és rögtön a konyha felé vettem az irányt gyorsan megettem egy tál müzlit és ment felöltözni.Mivel kint nagyon meleg volt ezért egy kék rövidnadrágot és egy piros szíves fehér pólót vettem fel hozzá egy fekete kalapot és egy kék karkötő.Mikor az előszobánál tartottam elkezdtem kutakodni a cipők között és egy fekete szandálnál maradt a választásom.Mikor teljesen kész lettem elindultam a Liam-től kapott címre.Nem kellett sok idő hogy megtaláljam hiszen csak egy utcával volt fentebb.Elsétáltam az ajtóig majd csengettem.Liam nyitotta ki egy nagy mosollyal az arcán.
-Milyen pontos valaki.- mondta majd kijjebb nyitotta az ajtót hogy én is be mehessek.
-Igyekeztem.- mondtam miközben haladtam befelé a nappaliba.Bent nem volt senki gondolom Liam elküldött mindenkit.- A többiek?- tettem fel azért a kérdést.
-Niall a Nando's-ba, Zayn fodrásznál,Larry Stylinson párosunk pedig randizik egy McDonalds-ban.- mondta mosolyogva majd én is elröhögtem magam.
-Rendben.Nos otthon gondolkoztam a helyszíneket meg ilyeneken és arra gondoltam hogy az első fotózás lehetne a medencénél.Mivel egy hónapunk van ami azt jelenti hogy jelen esetben 31 akkor minden napról kiválaszthatnánk egy képet majd azoknak a számát vagyis 31-et lecsökkentjük 12-re mivel annyi kell.- mondtam egy gyorsan az egészet ő pedig figyelmesen követte.
-Rendben benne vagyok.Akkor a medencéhez?- kérdezte majd bólintottam.- Le kell vennem a pólómat?- kérdezte.
-Természetesen azt nem muszáj te döntöd el de nem muszáj.- mondtam.
-Egyet vagy kettőt azért próbáljunk meg.- mondta.
-Ja és még annyit hogy van barátnőd?- kérdeztem.
-Nincs mért?- kérdezte kissé lepetten.
-Akkor nem érdekes.- mondtam majd megmutatta hol van a medence.Nem mondom jó nagy volt egyszerre vagy 20-an elfértek volna benne úgy hogy nem szorongtak volna.
-Szép medence.- mondtam mosolyogva.- Hoztam ruhákat de persze előtte megnéztem milyen stílusotok van.Szóval ahhoz viszonyítva kerestem ruhákat.Itt van ez a piros ing és vajszínű naci próbáld fel.- mondtam majd bement és gyorsan magára kapta.Pont jó volt és az összhang is megvolt.- Rendben ez nagyon jól néz ki.- mondtam majd odahívtam magamhoz.- Szóval először csak simán megállsz a medence előtt mosolyogsz és a kamerába nézel.- mondtam majd ő tette amit mondtam.Mikor mosolygott valami furcsa érzés fogott el. Ezer pillangó szállingózott a hasamban és hirtelen rettenetesen melegem lett attól függetlenül hogy már amúgy is volt vagy 38 fok.Csináltam egy fotót majd megnéztem.Tökéletes lett.Majdnem 2 óráig adtam a parancsokat hogy hova álljon mit csináljon mikor már én is elfáradtam szóval bementünk a konyhába inni valamit.
-Mit kérsz?Van Nestea ,Cola és víz.- mondta kedvesen.
-Nestea jó lesz.- mondtam mosolyogva majd ő benyúlt a hűtőbe és öntött nekem egy pohárral.- Köszi.- mondtam mosolyogva.Miközben ideadta összeért a kezünk és majdnem 10 másodpercig egymást bámultuk.Még csak most vettem észre milyen szép barna szeme van.Gyorsan elkaptam a tekintetem és elkezdtem inni a teámat hogy véletlenül se kelljen a szemébe néznem.
-Mehetünk?- kérdeztem Liam-re nézve majd ő bólintott.3 órától6-ig megállás nélkül fotóztunk majd 6-kor végeztünk.
-Nagyon sietsz?- kérdezte Liam rám nézve.
-Nem miért?- kérdeztem.
-Akkor elmehetnénk sétálni vagy meginni valamit.- mondta majd én bólintottam egyet és elindultunk.Útközben sokat beszéltünk.Elmondtam neki a családom elvesztését hogy hogy lettem fotós és hogy milyen gyerekkorom volt.Ő is elmondott mindent.Megtudtam ilyen számára ez a hírnév és hogy mennyit változott azóta hogy híres lett.Vele nagyon jó beszélgetni olyan mintha egy régi jó baráttal beszélgetnél akit már vagy ezer éve ismersz.Közvetlen és együtt érző.Nagyon kedves sokszor mosolyog és ez nagyon jó tulajdonsága egy embernek.Épp az egyik parkban sétáltunk mikor Liam hirtelen aggódó pofára váltott.
-Állj elém.- mondta majd maga elé húzott.Megint sikerült a szemébe nézni és nagyon jó érzés volt.Megint előjöttek a pillangók.Még megkérdezni is elfelejtettem miért csinálta ezt.Végül csak sikerült.
-Mi az?- kérdeztem kissé halkan attól féltem nem hallja meg de mégis.
-Danielle a volt csajom.Nagyon rámenős most velem vissza akar szerezni de nekem már nem kell csak sajnos ő ezt nem tudja felfogni.Ráadásul mit vár azok után amit tett velem?- mondta szinte ordibálva és igen idegesen.
-Miért mit tett?- kérdeztem hiszen rettenetesen kíváncsi voltam és ha már mindent tudunk egymásról akkor miért ne mondhatná el?
-Turnén voltunk.Danielle nem jött velünk otthon maradt.Egyszer felmentem Twitter-re és egy olyan kép fogadott amin Danielle 3 félmeztelen pasival pózol egy tengerparton azt írta alá:Hát Liam lehagytak.Másnap egy újabb ilyen kép csak akkor már nyálazták egymást és azt írta alá hogy élvezem a szingli létet.Nem is szakítottunk nem tudom mi ütött belé.Mikor hazaértünk azonnal meglátogattam és ordibált velem hogy sose szerettem igazán így szakítottunk.Most meg.. most meg vissza akar szerezni de én már nem szeretem.- mondta el az egészet.Hát eléggé egy beképzelt nő lehetett ha ezt csinálta Liam-mel pedig ő olyan kedves.A nagy vallomása után leültünk egy padra és jókat röhögtünk ekkor egy csaj közeledett felénk Liam pedig igen ideges pofát vágott.
-Sziasztok.Danielle vagyok.- nyújtotta felém a kezét.
-Szia Ashley.- mondtam majd elfogadtam a kéz nyújtást.
-Szia Liam maci.- mondta mosolyogva de Liam csak idegesen bámulta őt.
-Mit akarsz?- kérdezte cseppet sem kedvesen.
-Újra kezdeni.- mondta.Ilyen egy beképzelt liba csak magával törődik meg persze hírnevet akar szerezni.
-Amint látod már van barátnőm szóval mehetsz.- mondta mire én rettenetesen meglepődtem.
-Szóval ő a barátnőd mi?- kérdezte idegesen.- Hát akkor....- mondta majd a fejemre öntötte a pohara tartalmát.
-Danielle mit művelsz?- ordított rá Liam.
-Te csak az enyém vagy értetted?- mondta majd nagyképűen elszéledt.
-Annyira sajnálom.- mondta Liam.
-Szerintem én hazamegyek.- mondtam majd felálltam.
-Haza kísérlek.- mondta majd felállt.Haza felé senki sem beszélt mondjuk Liam egy párszor elmondta mennyire sajnálja de én mindig mondtam neki hogy nem az ő hibája.Hisz ez igaz.A házam elé érve megpillantottam egy kocsit.Basszus elfelejtkeztem Mona nénikéről.Most biztos tisztára be van rám pipulva.
-Bocsi nekem sietnem kell elfelejtettem hogy ma jön a nénikém és most biztos tiszta ideg hogy hol vagyok.Holnap 10-re nálatok leszek és fotózunk szia.- mondtam majd gyorsan megöleltem.Mondjuk nem nagyon tudom miért öleltem meg de jól esett.Mikor beértem a házba világos volt.Este 9 óra volt.Rettenetesen elment az idő Liam-mel.Jól elvoltunk később a Danielle-ás eseten meg majd jót röhögünk.
-Mona itt vagy?- kiáltottam be.
-A konyhában.- jött a válasz majd elindultam a konyha felé.
-Bocsi hogy csak most jöttem de dolgoztam.- mondtam majd jó szorosan megöleltem.
-Mi van a fejeden?- kérdezte csodálkozva mikor rám nézett.
-Á semmi egy kis vicces sztori ennyi.- mondtam mosolyogva.- Megyek lefekszem.Holnap 10-kor munkába megyek szóval azért nem leszek.Jó éjt.- mondtam majd nyomtam egy puszit Mona nénikém arcára.Mikor felmentem a fürdőszobába indultam zuhanyozni majd mikor végeztem felvettem a pizsamámat és egyenesen az ágyba vetettem magam.Liam-re gondoltam és arra hogy hogy néztük egymást mikor a tekintetünk összenézett.Gyönyörű szeme van.Minden gyönyörű rajta.Azt hiszem totálisan belezúgtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése